Etiketter

, ,

I dag är det torsdag (fössta tossdan i mass) och jag är hemma sjuk. Som vanligt när jag är sjuk tänkte jag försöka hinna med lite saker som jag gärna vill hinna. Och som vanligt är det en riktigt dålig idé när huvudet snarare är igenbommat av förkylning.

Så vad har jag gjort?

Jo. Sen nåt år tillbaka följer jag Säker stil. Mest för att jag saknat en bra strategi för min garderob och det ofta har varit kaos med kläder som helt enkelt inte passar ihop, något som de helt enkelt råder bot på. Och nu äntligen börjar det bli lite ordning på torpet. Jag gillar helt enkelt Säker stil. Därför känns det självklart att vända sig till dem när jag behöver lite tips och råd. Inga konstigheter där.

Förkylningshuvudet här var dock inte riktig med på banan. Speciellt inte eftersom jag försökte multitaska samtidigt och byta profilbild på LinkedIn. Då kan det bli så här:

pinsamtJag råkar alltså skicka en bild på mig själv. Och kan inte ta tillbaka bilden. Heh. Vad gör man? Vinkar, ler och backar?

Jag skrev på och hoppades bara på att ingen skulle hinna se bara bilden innan jag hunnit skriva det som jag faktiskt skulle skicka. Och det lyckades. Nu återstår det att se om jag får svar eller om de dömer ut mig som tokig och bannar mig från alla kanaler.

 

Inlägg 2 av 100, 2017

 

