Etiketter

, ,

20140608-215746-79066649.jpg
I dag är det final för Blogg100 och jag firar den mycket lämpligt på Yasuragi. Det är dock inte på grund av den som jag är här. Nej, Joakim fick behandling och övernattning på Yasuragi av mig i födelsedagspresent och dealen var att vi skulle åka ut hit innan bebis kommer. Lite som en final på den här delen av livet. Livet-utan-barn-delen.

Hittills har det varit en grym final, bara utsikten förtjänar ett pris av något slag.

Jag passade även på att få pedikyr. En bedrift för en fotfobiker som jag. Men det var värt det, nu vågar jag gå i sandaler i sommar!

Det är väl också läge att reflektera lite över Blogg100, det har ju ändå varit en utmaning, att blogga varje dag i 100 dagar.
På det stora hela tycker jag att det har gått bra. Visst, varje inlägg har kanske inte fått mig att pysa av stolthet men jag har haft mina ljusa stunder, om jag får tycka lite själv.
Att jag valde dagboksformatet den här gången är den stora framgångsfaktorn. Det är mycket enklare och även väldigt nyttigt att fundera lite varje dag och få ner en text. Jag vill fortsätta blogga ofta på det här sättet, även om det kanske inte blir varje dag.

Så, tack för den här gången Blogg100, det har varit ett nöje! Jag hoppas att vi ses igen.

