Etiketter

Jag glömde blogga i går. Det är sant.

Känns lite typiskt att missa så här på slutet, sista dagen av Blogg100 är ju på söndag så det är himla trist men jag kanske kan få ur mig två i lägg i dag och tycka att det funkar ändå?

Så, hur kunde jag glömma blogga i går? Jo, jag hade en massa annat trevligt för mig, precis hela dagen.

Det började med hotellfrukost tillsammans med härliga vänner. Först var tanken att skriva om den och hylla frukosten. Titta jag tog en bild:

20140607-143734-52654663.jpg
Men sen fortsatte vi med en promenad, lunch och häng i en park med fler personer och dagen avslutades i ett radhus på ett hustak, med den här fantastiska utsikten:

20140607-143937-52777655.jpg
Det blev liksom aldrig riktigt tillfälle att tänka på bloggen, ännu mindre att blogga.

Men nu, efter att ha sovit, ätit och försökt göra något åt mina läskigt svullna händer (damn you värmen) så är dagens första inlägg här.

