Etiketter

, ,

Då är den äntligen här! Barnvagnen. Brio Go Next i den ljusaste färgen de hade. Jag hade lätt kunnat tänka mig en ljusare färg men inser så klart fördelarna med att ha ett lite mörkare åk till bebisen.

20140524-180107.jpg
I samma veva kom också bilbarnstolen som ska transportera hem lilla baby Nyströmming så nu känns allt bra, nu kan bebisen komma.
Vi firade med kardemummabulle och islatte medans bebisen firade med att fixera huvudet ytterligare lite, kändes den som. (Ondast hittills. Funderar på om jag kan be att bli sövd under förlossningen.)

Eftersom jag mest är en rund tröttpreggoboll nu för tiden (eller nåja, jag har jättemycket energi när jag vaknar och gör en massa saker fram till klockan 16 ungefär, sen blir jag den där bollen) så har jag inte riktigt brytt mig om balkongen. Joakim har också haft lite annat att tänka på hittills men i dag var det dags att sommarpiffa den lite. Och visst blev den piffig?

20140524-180436.jpg

