Etiketter

, ,

20140315-193251.jpg

I dag har vi varit med och välkomnat Viggo på hans namngivningsfest. För någon (läs mig) som kan börja gråta av reklamfilmer på tv blev det en väldigt tårfylld ceremoni med många fina tal till Viggo och hans fina mamma Anna-Carin. På bilden sjunger Karin You are my sunshine, som är Viggos favoritlåt på speldosan.

Det var många bebisar och barn med på kalaset och det var väldigt kul att umgås i ett nytt sammanhang. Visst har jag träffat barn förut men jag inser att det kommer bli mer sånt här framöver. Ett par vänner hade gjort en lista på antal barn som är på gång i deras närhet det närmaste halvåret. De är uppe i sexton stycken just nu. Jag måste också räkna hur många jag känner, sjukt kul ju! Ser fram emot fler namngivningsfester!

Eftermiddagen gick väldigt fort, det blir ju lätt så när det är väldigt trevligt. Maten var helt underbar (hemlagad buffé som Anna-Carin och hennes mamma lagat) och det fanns flera roliga saker att göra, bland annat ett fotobås med lite rekvisita. Anna-Carin är en festfixare av rang. Det var ju på en av hennes berömda drinkfester som jag och Joakim träffades.

(Har ingen bild på oss två från drinkfesten men väl från en überAW nån vecka senare som Fredrik tagit.)

20140315-193831.jpg

