Etiketter

, ,

20140310-185058.jpg#kakbeat
Det får bli symbolen för den extremt långsamma polletten. Ni vet den som man önskar trillade ner i rätt sekund så pinsam intelligensförnedring uteblir?

Delicato har gjort sig kända för sin fyndiga reklam och jag har väl hittills lett lite överseende åt de flesta. Det är kul att någon gör den grejen, ungefär så har jag känt. Men i går började jag gilla den lite mer än tidigare, tack vare deras nuvarande kampanj.

Jag har sett bilderna ganska många gånger utan att koppla, vi har pratat om bilderna och Joakim har hyllat dem. Helt utan att jag har fattat grejen.

Så, i går. Vi åker förbi bilderna i tunnelbanan och jag läser texten högt. Då, först DÅ, trillar poletten ner.

Nu återstår det bara att se om det får mig att köpa fler beatar.

