Etiketter

, , ,

Bortsett från i går så var det ju ett tag sedan jag bloggade här så jag tänkte inleda med en liten tillbakablick. Sist jag skrev så hade jag precis flyttat. Flyttat in till storstan och in hos min väldigt älskade Joakim. Sedan dess har en hel del hunnit hända.

Jag har fått glasögon. Vi har varit på Cypern. Jag har blivit friad till, och tackat ja. Så klart! Planen var först att det ska bli bröllop inom ett år men en sak kom i vägen. Nämligen den lilla bebisen i magen.
Japp, vi håller på som bäst att föröka oss. Om lite drygt tre och en halv månad tittar bebisen ut och hur surrealistiskt känns inte det? Tänkte gå in mer på det i ett senare inlägg.

Nu är jag på väg till Mariefred och en invigning av en ny idrottsplats. På en lördag. Suck. Trodde jag skulle slippa helgjobb när jag sa upp mig från sommarjobbet på Ica för nio år sedan men tydligen inte.

Bjussar på en magbild, dagen till ära.

20140301-105706.jpg

