Etiketter

Hela dagen i dag har bara varit en massa nostalgi. Det började med att jag saknade alla kollegor från kommunikationsenheten på Södertälje kommun efter att ha tittat på bilder från min sista dag där.

talje

Så roligt så ofta och så frekvent som jag hade där har jag inte haft, varken förr eller senare så det är inte så konstigt att jag saknar det. Jag har självklart haft många bra och roliga kollegor på andra arbetsplatser men det var en speciell stämning på den här kommunen (läs: mycket konstigt hände hela tiden i hela kommunen) som nog var en bidragande faktor till att det blev så här. Och självklart alla smarta och kloka människor. Känner att jag är snudd på klyschig nu men tänk på att jag saknar de här människorna väldigt mycket. Speciellt Carina som jag inte träffat på jättejättejättelänge och som var galnast av dem alla! Det är hon som är skyldig till avspärrningen.

Men det slutade inte där. Framåt kvällen kom ett helt enormt sug efter Oasis. Hur ofta händer det, liksom? Så ny har jag lyssnat igenom (What’s the story) Morning glory och känt mig som 13 igen. Nostalgi.

