Etiketter

, ,

Nu är vi äntligen igång med bloggprojektet Matbloggen. Joakim drog igång den i går och vi har därefter börjat blogga i en ganska rask takt. Jag tycker verkligen attsthlmsveg det är roligare att skriva om jag har ett specifikt ämne eller en avgränsning, även om jag hittills tenderar att röra mig i vad som kan räknas som utkanter för bloggen. Mitt första inlägg handlade i och för sig om mat men innehöll inget recept. Jag rekommenderade min nyinköpta kokbok Om jag var din hemmafru av Lotta Lundgren och resonerade lite kring mitt förhållningssätt till recept. Folk som gillar följa recept kommer få det svårt med mina inlägg.

Mitt nästa inlägg kommer inte heller att innehålla något recept utan ännu mer tips på snygg matinspiration. Det kommer nog på måndag eller tisdag.

Nu, seså. Kolla in min och Joakims matblogg: stockholmsvegetarian.se

