Etiketter

, ,

I dag vände det! Från att ha varit helt hängig och trött med huvudvärk och en massa sug så vaknade jag glad, pigg och förväntansfull. Jag har inte heller varit speciellt hungrig trots att jag inte ätit mer än tidigare. Det är nu det börjar.

I ett försök att dryga ut de få PT-timmar jag har kvar ses vi nu i 30 minuter istället för 60. Vet inte om det är bra eller dåligt, det visar sig. I kväll var jag på gymmet en dryg timme tidigare för att fuskträna lite innan jag och Daniel skulle köra. Han tyckte att det räckte gott och väl så jag fick en behandling istället. På den nivån ligger min energi just nu – min PT säger åt mig att ta det lugnt. Ska bli spännande att se hur länge det håller i sig.

Ännu en positiv sak som jag märkt (som nog faktiskt är det bästa av allt, när jag tänker efter) är att de små eksem som jag fått i armhålorna börjar försvinna. De försvann i några dagar efter att jag använt en kortisonsalva, men kom tillbaka efter någon dag igen. Så bra är kortison.

Kajsa på jobbet bad mig hålla lite koll på håret också och se om det händer något där så det ska jag komma ihåg. Jag hoppas verkligen att det händer något bra med håret, det skulle inte skada.

