Etiketter

Nä, men om jag skulle ta och förära juni med ett inlägg?
Den senaste månaden har verkligen varit en sån period som jag inte riktigt vet vart den har tagit vägen. Det har varit lite för mycket på jobbet och jag har varit duktig på att boka in PT-timmar efter jobbet. Sen har jag liksom inte hunnit med så mycket mer. Våren ska ju annars vara en tid för drinkar på uteserveringar och spontangrillning i parker (eller var man nu får grilla. Inte ens det vet jag längre).
Det som stör mig mest med de här perioderna är att jag aldrig hinner göra något ordentligt och jag blir då aldrig nöjd med mig själv. Nu tänker jag främst på jobbet. Texter blir skrivna, bilder blir redigerade och planer blir framtagna men de blir inte så bra som jag vet att de skulle kunna bli. Ca n’est pas très agréable.
Så, lite gnäll i juni. Det kommer dock mer. Födelsedagen (som jag kommer spendera väl gömd i en djup skog) kommer också att föräras med ett inlägg. Lovar inte att det blir gnäll då också.
