Etiketter

, ,

Det är dags för dag två som inleds med strålande Beata Wickbom. Det jag tar med mig från hennes anförande är medvetandet om att det inte är vi som har kontrollen längre. Det sociala handlar just om att vara social, det är inga kanaler för mer push.
”Mer emo än info” är också viktigt att leva efter.

Therese Mannheimer på Doberman delade med sig av en personlig och rörande berättelse på ett modigt sätt. Hon har sprungit väldigt fort, startat en massa bolag, jobbat massor och hamnade på sjukhus i två veckor. Efter det har hon självklart ändrat sina värderingar och tankar. Jag kände igen mig så mycket i hennes berättelse (inte för att jag är så drivande, snarare i tankesättet).

Efter lunch gick jag på spåret som heter PR 2.0. Jag antecknade som en galning på jobbmobilen och skriver därför inte så mycket om det här. Det jag ska försöka lobba in att vi ska göra mer är att försöka haka på snackisarna som berör oss. Avslutar med ett gott exempel:

20120323-150536.jpg

