Etiketter

, ,

Lush hade ett specialerbjudande: Beställ varor för minst 500 kr och du får presenter för motsvarande värde. Smålänning som jag är så kastade jag mig in på webbshoppen och handlade badskum, handkräm, tandtabletter (recension kommer senare) och sånt mumsigt.

I dag kom paketet.

Det var en massa spännande gratissaker och en bröstkräm! EN BRÖSTKRÄM!!??! Jag är smått chockad här. Och vansinnigt nyfiken. Så här skriver Lush om krämen:

Vi har utvecklat en kräm för att hålla vissa väsentliga delar fasta och smidiga. Denna blandning av kallpressade, biodynamiska oljor håller brösten, dekolletaget, magen och rumpan i toppform. Den åtstramande effekten av älgört och effekten av blommig apelsin och ros ger dig de snyggaste brösten i stan. Fett bra va!!

Och ja, det låter fett bra men jag blev ändå lite generad.

Sugen på att beställa? www.lush.se

