Etiketter

, , , ,

Det börjar hända saker med kroppen. Inte bara att den känns starkare, smidigare, blekare och orkar mer. Den har även blivit lite tajtare. Dock inte överallt. Nej, mest fett verkar ha försvunnit från rumpa och mage. I helgen upptäckte jag även att mina magrutor börjar titta fram. Inte tydligt eller chockerande på något sätt men det där vertikala sträcket på övre delen av magen börjar träda fram.

Några centimeters och begynnande rutor kan vara otroligt motiverande och kul.

Jag kryper även till korset och erkänner att min tre-bra-saker-om-dagen-lista föll ganska platt. Däremot tänker jag göra en -tre-bra-saker-i-helgen-lista nu:

  1. Henric de la Cour på Debaser medis i fredags. Den mannen är inte bara vacker, han gör bra musik också. Men han är vacker så det gör ont.
  2. Täljerevyn på Estrad. Eller vissa delar var roliga. Andra – inte lika.
  3. Anton Corbijn på Fotografiska i söndags. Vacker och intressant utställning.
