Etiketter

,

Måste ge mig själv en liten klapp på axeln. Den här veckan har jag tränat fyra av sju dagar (eller snart i alla fall. Har PT-tid vid 12 i dag.) och en av gångerna gick jag på spinning.

Vet inte riktigt varför men jag har varit lite rädd för spinning tidigare. En kompis berättade om när han gick på sin systers första spinningpass. Han kände sig tvungen att visa sin storasyster att han var lika fit som hon är, så han trampade på och tycket att det gick ganska bra tills passet var slut och han gick av cykeln. Då svimmade han. Historien kan ha skrämt mig men det gick bra. Det var till och med riktigt roligt. Önskar bara att sadlarna kunde vara lite skönare.

Notera gärna den nya toppbilden. Det är ett försök att fly snön utanför fönstret. Den är dock inte helt optimal så jag letar vidare.

________________________

Uppdatering: det här är visst mitt hundrade inlägg på den här bloggen så HURRA HURRA!

