Etiketter

, ,

Ibland kan jag inte låta bli att undra hur vissa människor tänker. När jag stöter på smarta och annorlunda lösningar är ett sånt tillfälle. På gymmet har de installerat TRX-band och jag är lite kär. Mest för att magövningarna som jag gör ger mig asmycket träningsvärk. (Just magen är jag tydligen ganska stark i så det är ett bra betyg när jag får träningsvärk där.) De här banden i alla fall har fått mig att fundera lite på hur man kan komma på sånt. Önskar jag vore lika påhittig.

En ny grej är att jag ska ha en lista varje dag här på bloggen. Jag ska lista tre bra saker som hänt under dagen eller som jag bara gillade. Så, here we go:

Måndagens lista

  1. Nyheten att The Cure ska till Hultsfredsfestivalen (vet inte om jag ska dit än men nyheten gjorde mig glad).
  2. Dagens träning med TRX-banden.
  3. Lunchen som bestod av quinoa, ärtor, lax och sallad. Enkelt och gott.
