Etiketter

, ,

Känner mig inte speciellt inspirerad att återge allt jag äter varje dag a la underligt telefonsamtal där den ena parten sitter och räknar upp hela dess mat- och dryckintag (varför har folk den typen av telefonsamtal?). Funderar på om jag ska göra en veckosummering i klass med en skolmatsedel istället… Skojar. Men kanske summera veckan och lägga upp de bästa recepten?

Dessutom har jag drabbats av något jag förmodar är väldigt vanligt i Frankrike: baguettegom. Bara delade baguetter i fortsättningen!

Mitt i all packningsångest i söndags morse hivade jag min deo (för den väger så mycket, säkert 80 gram). ”Ingen fara, jag köper en ny när jag kommer hem” tänkte jag väl. Men köper jag en ny? Nej. Jag har varit och handlat varje dag sen jag kom hem och på nåt underligt hippiesätt lyckas jag förtränga deo varje gång. Är det så att man slutar svettas ett tag efter att man slutar använda deo?

