Etiketter

, ,

Egentligen vill jag skriva om något som får mig att må väldigt dåligt. Skulle behöva skriva av mig och få bort lite ångest men det som får mig att må dåligt har med mitt jobb att göra och därför avstår jag helt enkelt. Jag har missat debatten kring vad man får/bör – inte får/inte bör skriva om sitt jobb i sociala medier men har nog ändå så pass mycket koll att jag inser att det är bäst att avstå. Detta nonsens får helt enkelt vara ett substitut.

Sen skulle jag vilja skriva om en rolig sak men eftersom jag inte riktigt vet vilka som läser här så vågar jag inte göra det. Alla tycker nog inte att det är lika roligt som jag… Dock kan jag nästan lova att jag kommer att avslöja vad det här handlar om, längre fram.

Nu har jag sagt A och kan inte säga B, trots att jag hemskt gärna vill. Ego och dryg som jag är så publicerar jag ändå detta. Häpp!

