Etiketter

,

Riktigt så enkelt är det kanske inte men genom att göra tvärtemot vad man oftast gör så tar man sig ur sina invanda mönster och testar nya saker, träffar nya människor och utvecklas.

Jag köper idén rakt av, det är något som jag behöver och vill göra. Fördelarna väger mycket tyngre än nackdelarna så det är väl bara att sätta i gång. Eller? Tydligen inte för jag vet inte hur. På nåt sätt har det låst sig helt i mitt huvud och jag kan inte alls se vad i mitt liv jag skulle kunna göra tvärtom (förutom kanske de självklara sakerna som typ att blogga om det här och att inte blogga om det här men det känns som att det inte riktigt är sånt det handlar om).

Det handlar så klart om medvetenhet och aktiva val i vardagen så det jag behöver göra är väl att bli bättre på det… Jobbiga liv.

En helt annan sak:
I går var jag på Rockbjörnen och såg bland andra Håkan Hellström ta emot pris. Han var lika fin som vanligt.

Håkan Hellström får Rockbjörn 2011-08-31 from fiatherese on Vimeo.

