Etiketter

, ,

Spotify vill att jag ska dela mina listor med mina facebookvänner. Jag har konsekvent vägrat och tänker fortsätta med det, trots att jag egentligen inte har något där att skämmas för. Och något måste väl få fortsätta vara heligt?

Dock är jag inte mer pretto än att jag kan erkänna att även jag har några skämslåtar. Därför har jag svängt ihop en liten skämslista med låtar som jag faktiskt gillar, trots att jag egentligen tycker att de är vansinnigt dåliga och pinsamma. En enkelt och trolig förklaring till varför jag gillar dem är att jag lyssnade på dem under en tid (och då kanske mest på skoj) när det hände mycket roligt; något som kan te sig lite konstigt med tanke på att jag var mer noga med vad jag lyssnade på när jag var yngre… Nåja, undan undanflykter, här är den: Skämslistan

