Etiketter

, ,

Egentligen vill jag skriva om mitt nya jobb, om hur mycket jag gillar mitt ansvarsområde och om alla idéer jag har och om hur roligt det är få så mycket frihet och ansvar på en arbetsplats. Men det känns som att det är lite för tidigt. I normala fall skulle jag förmodligen kunna lita på känslan efter en månad (hittills har instinkten haft rätt när det gäller jobb) men nu är det mitt i sommaren och jag freestylar ganska friskt. Det är liksom helt dött nu så det är lite för tidigt för att kunna säga hur det kommer att bli på riktigt.

I onsdags träffade jag en tjej som jag pratat med på Twitter. Jag var på studiebesök hos henne eftersom hon har samma ansvarsområde som jag fast på ett företag inom den privata sektorn. Det var den mest givande förmiddagen på väldigt, väldigt länge och jag vill bara sätta igång och utveckla våra kanaler. Eftersom det är mitt i juli kommer det inte hända – alla utom jag är lediga. Så vad gör jag under tiden?

Jag längtar helt klart till hösten och vardagen.

