Etiketter

, , , ,

I dag var första dagen på jobbet efter semestern. Visst var det segt att komma upp i morse men det kändes ändå bra. Det känns faktiskt riktigt bra och jag gillar känslan.

Semestern var kort och fasligt intensiv. Spenderade midsommarafton i en bil på väg till Östersund och sen var det olika aktiviteter där varje dag. Min äldsta systerdotter konfirmerades och fyllde 15 veckan efter så vi firade henne lite. Hon blev verkligen sjukt glad av resan till Barcelona som hon fick av mig, det ska bli så kul att åka dit.

I fredags var det dags att åka ner till Borlänge och Peace and love. Och ÅH vilken festival. Jag blir verkligen lycklig när jag tänker på den. Det var en upplevelse att se Bob Dylan, även om det inte var det bästa. Har svårt att säga vad som var bäst. Håkan var självklart bra, The sounds och Mando diao likaså, och Bob hund. Men roligast att se var nog Bad religion som jag lyssnade mycket på i tonåren. Nostalgi, liksom.

Jag köpte nya gummistövlar i dag och ska ut och leta svamp i morgon. Vardagslyx.

