Etiketter

, , ,

Egentligen borde jag inte skriva så mycket nu. Jag är helt fullmatad och samtidigt helt tom. Tänker inte redogöra för hela min vecka men överlämning, avtackning, nytt jobb och två AW ger nog en ganska täckande bild av vad jag hunnit med.

Nya jobbet känns jättespännande och jag hoppas verkligen att jag får tid till att jobba allt det som är roligast. Det känns som att jag har fått väldigt bra koll på de tre, korta dagarna som jag varit där, samtidigt som jag har massor kvar att lära. Älskar’t.

I går var hela enheten hos killen som slutar och de har verkligen en enorm hallonhäck. Försökte lobba in lite självplock där i sommar, jag hoppas det blir av.

Och jag har äntligen köpt biljetter så jag kommer hem från Peace and love. Var helt övertygad om att det skulle bli snordyrt men tack vare lokalbussar (regionalbussar? länstrafiken?) och Swebus så kommer jag ner och hem för mindre än 600 spänn. Det måste ju helt klart firas!

