Etiketter

, , , ,

I dag är det vårdagjämning och jag firade med skinnjacka och röda läppar. Nej, detta har inte blivit en modeblogg men det är ett tydligt vårtecken, därför nämner jag det. 

Rensningen i klädkammaren i går gick bra. Fem kassar kläder ska till insamling och en kasse kastade jag. Det tråkiga är att jag hade förväntat mig hitta en massa klädet långt in i kammaren som jag hade glömt bort att jag hade. Det hände aldrig så jag är lite besviken. Jag är inte sugen på att handla kläder heller så jag kör på som vanligt antar jag. Svart är ju ändå alltid svart.

Mina persiljefrön har börjat gro. Dock tror jag att någon har busat och bytt ut fröna, för det som kommer upp ut jorden ser inte ut som persilja. Eller inte som jag trodde att det skulle se ut. Jag har även satt timjan nu. Ska bli spännande att se hur det ser ut.

Måste jag plantera om för att det ska bli höga stjälkar? Jag har ingen balkong eller trädgård.

