Etiketter

, , ,

För att bloggen inte ska bli ett dåligt samvete har jag bestämt att bredda den lite. Ekologi kommer fortfarande att vara i fokus med jag fixar inte att berätta om vad jag gör. Jag gör liksom inte nya ekosmarta saker så ofta och det finns ingen poäng med att berätta att i dag tog jag bussen igen. Därför kommer jag att skriva lite om allt möjligt ett tag framöver.

Jag har ju ett nytt jobb och jag har haft lite svårt att hitta vilken nivå jag ska lägga mig på där. Det resulterar i att jag tänker mycket på vad jag egentligen vill göra. Under tiden som jag tänker försöker jag hitta saker att göra som jag tycker är roliga. Att gå på konserter är en sån grej. Att odla saker i köksfönstret är en annan. För några veckor sedan sådde jag gula ärtor. Det är väldigt roligt att se dem växa upp och i dag sådde jag persilja.

Ärtskotten:

