Etiketter

, , ,

Veckan har varit fullspäckad av olika efter jobbetaktiviteter: konsert, after work, utemiddag. Så hektiskt brukar det inte vara. Det hade kanske varit en fördel om jag fick fokusera lite mer på mitt nya jobb men inser att jag inte kan missa en massa roligheter bara för att jag har bytt jobb. Det är ju ändå bara ett jobb.

Under veckan har jag pratat med min hyresvärd om lite olika energieffektiviseringsmöjligheter i min lägenhet. Responsen var väldigt positiv och mitt samtal resulterar i att någon ska komma och kolla ventilationen och mitt sovrumsfönster, laga reglagen på elementen och att jag får en ny spis. Spisen kommer dagen innan julafton så jag får nog betrakta den som en julklapp. Tack Lundbergs!

Före:

Den nya spisen har energimärkning A. Jag valde inte själv, min hyresvärd valde åt mig. Jag har ingen aning om hur spisen ser ut, det jag vet är att jag får en spis från Elektrolux. Spännande.

Energimyndighetens Testlab har testat spisar.
Testresultat

